WARUNKI OGÓLNE:
Platforma internetowa Kanohurt, znajdująca się na stronie internetowej pod adresem www.kanohurt.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu. Jest własnością firmy Kano, 04-232 Warszawa, ul. Rezedowa 19, NIP  113-005-28-23, tel. (+48) 22 614 31 54. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym są podane w złotych polskich. Złożenie  zamówienia na w/w stronie oznacza zaakceptowanie postanowień niniejszego regulaminu.
Sklep - sklep internetowy działający pod adresem http://kanohurt.pl umożliwiający zamówienie produktów znajdujących się w jego ofercie za pośrednictwem sieci Internet;  Dni robocze - wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy; Czas pracy biura obsługi: pon - pt 8.00- 16.00, Czas realizacji zamówienia - czas, w jakim Sklep skompletuje zamówienie i przekaże do wysłania wybraną przez Klienta formą dostawy; Klient - osoba fizyczna lub prawna dokonująca zakupów w Sklepie, posiadająca konto klienta; Konto Klienta - baza zawierająca dane Klienta służące do realizacji składanych zamówień, historię zamówień; Płatność - płatność wykonywana przez Klienta w banku poprzez konto internetowe, stacjonarne lub płatność za pobraniem. Punkt Odbioru  - punkt prowadzony przez Kano w którym można odebrać zamówienie zrealizowane przez Sklep; Spedycja – usługi transportowe.

I. Przyjmowanie i realizacja zamówień.
1. Sklep prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet . Informacje na temat towarów Sklep zamieszcza na stronie kanohurt.pl
2. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową kanohurt.pl , po złożeniu zamówienia Klient dostaje e-mailem wiadomość, że zamówienie dotarło do Sklepu lub, że jest już w trakcie realizacji.
3. Klient, składając zamówienie, zawiera umowę sprzedaży zamawianych towarów ze Sklepem.
Do każdego zrealizowanego zamówienia dołączany jest paragon fiskalny lub faktura VAT, czyli dokumenty potwierdzające zakup zamówionego towaru. Do złożenia reklamacji niezbędne jest przesłanie paragonu lub faktury wraz z reklamowanym towarem.
4. W zamówieniu Klient dokonuje:
a. wyboru zamawianych towarów,
b. oznaczenia sposobu dostawy oraz adresu dostawy i adresu na jaki ma być wystawiona/wysłana faktura lub paragon (mogą to być różne adresy),
c. wyboru sposobu płatności,
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie lub u dostawców Sklepu. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja lub anulowanie całości zamówienia). W przypadku, gdy towar jest niedostępny (brak towaru w magazynie lub u dostawców Sklepu) i braku możliwości realizacji zamówienia Klienta, Sklep ma prawo do odstąpienia od realizacji umowy w terminie 14 (czternastu) dni, licząc od daty jej zawarcia. Jeżeli przewidywany termin realizacji zamówienia jest dłuższy niż 30 (trzydzieści) dni, Sklep ma prawo do odstąpienia od umowy w terminie przewidzianym do realizacji danego zamówienia. Jeśli Klient dokonał zapłaty za towar - Sklep zwróci Klientowi należność za towar, w ciągu 7 (siedmiu) dni kalendarzowych od anulowania zamówienia. Klient może podjąć decyzję o wykorzystaniu środków pieniężnych zgodnie z zapisem w dziale VI Formy płatności i nadpłaty.

Do sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży przeznaczona jest ograniczona liczba towarów i realizacja zamówień następuje według kolejności wpływania potwierdzonych zamówień na te towary, aż do wyczerpania się zapasów objętych tą formą sprzedaży.

II. Zmiany w zamówieniach. Zmiany w zamówieniu Klient może dokonywać do momentu jego zrealizowania (czyli do momentu przekazania do wysłania). Klient może wycofać złożone zamówienie w całości do momentu jego realizacji.

Wprowadzanie powyższych zmian możliwe jest poprzez kontakt z Biurem Handlowym e-mailem pod adresem kano.hurt@wp.pl lub telefonicznie pod numerami tel. 22 614 26 04, 22 614 31 54. Modyfikacje w zamówieniach przekazywane e-mailem dotyczące zmiany: adresu Klienta, adresu dostawy oraz zawierające polecenia zwrotu nadpłaty będą przyjmowane do realizacji tylko w przypadku, gdy dyspozycja zostanie przekazana z adresu e-mail zarejestrowanego na Koncie Klienta.

III. Ceny towarów. Ceny towarów zamieszczone na stronie internetowej Sklepu podawane są w złotych polskich. Nie zalogowani internauci i zalogowani klienci detaliczni widzą ceny brutto (razem z vat) produktów. Ceny netto dla klientów hurtowych są im wyświetlane po zalogowaniu . Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu, wprowadzania nowych towarów do oferty Sklepu, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź prowadzania w nich zmian. Uprawnienie powyższe nie ma wpływu na ceny towarów w zamówieniach złożonych przed datą wejścia w życie zmiany ceny, warunków akcji promocyjnych lub wyprzedaży.

IV. Koszty dostawy. Są podawane jako odrębna pozycja w złotych polskich i zawierają podatek vat. Dostawa, spedycja i odbiór własny towaru odbywają się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób. Aktualne informacje o kosztach dostawy znajdują się na stronie głównej w zakładce „Dostawa”. Koszty dostawy towarów wielkogabarytowych są ustalane indywidualnie z Klientem po złożeniu zamówienia.


V. Czas realizacji zamówienia. Przy każdym towarze podany jest przewidywany czas przygotowania zamówienia do wysyłki. Jest to czas, który upływa od przyjęcia zamówienia do realizacji do wysłania paczki ze Sklepu wybraną przez Klienta formą dostawy, przy czym uwzględniane są tu tylko dni robocze. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest w chwili skompletowania całego zamówienia, termin wysyłki określany jest na podstawie towaru o najdłuższym czasie realizacji. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem spedycji i poczty
Sposób i deklarowany przez przewoźnika termin dostawy na terenie Polski:

· Poczta Polska, przewidywany czas dostawy: przesyłka priorytetowa 2 dni robocze, przesyłka ekonomiczna 3-5 dni roboczych. Usługa wykonywana jest przez Pocztę Polską na podstawie "Regulaminu świadczenia usług pocztowych o charakterze powszechnym" oraz ustawy "Prawo pocztowe".

· odbiór osobisty w Punkcie Odbioru zależny od dostępności produktu. 

Podane wyżej terminy są terminami deklarowanymi przez pocztę lub firmę kurierską.
Sklep nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie towaru lub opóźnienie w dostawie spowodowane :
· błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta
·  niedostosowaniem się przez Klienta do możliwości logistycznych Kuriera pomimo informacji przez niego przekazanych telefonicznie lub awizowanych
·  brakiem środków finansowych na uregulowanie płatności za pobraniem
·  opóźnień wynikających ze złych warunków pogodowych lub innych zdarzeń losowych zaistniałych na trasie dostawy

VI.· Formy płatności i nadpłaty
· Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary z dostawą na terytorium Polski, dostępne w dniu składania zamówienia:
a. płatność przy odbiorze gotówką w przypadku dostarczenia zamówienia za pośrednictwem Poczty Polskiej. Rozpoczęcie realizacji zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procedury składania zamówienia przez Klienta, płatność dostępna dla stałych klientów.
b. przelew elektroniczny, bankowy. Rozpoczęcie realizacja zamówienia rozpoczyna się po otrzymaniu przez Sklep potwierdzenia poprawnego wykonania operacji od operatora płatności.
c. płatność przy odbiorze gotówką w Punkcie Odbioru. Rozpoczęcie realizacji zamówienia rozpoczyna się po zakończeniu procedury składania zamówienia przez Klienta.
Towary z dostawą poza terytorium Polski mogą być opłacane wyłącznie w formie przelewu  elektronicznego, bankowego lub gotówką w biurze handlowym firmy. Zamówienia są realizowane po potwierdzeniu poprawnego wykonania operacji płatności. Termin i forma dostawy są ustalane z Klientem indywidualnie. W przypadku wybranych produktów Sklep zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostarczenia zamówień lub form dokonania zapłaty za zamówienie.
Sklep zastrzega sobie prawo do wyłączenia formy dokonania zapłaty za zamówienie: "płatność przy odbiorze" wobec Klienta, który nie odbierze dwóch kolejno wysłanych zamówień płatnych przy odbiorze, dostarczanych przez pocztę, firmę kurierską, do Punktu Odbioru . Po wyłączeniu tej formy dokonania zapłaty Klient może korzystać z następujących form zapłaty: przelew elektroniczny, bankowy. Przywrócenie formy dokonania zapłaty "płatność przy odbiorze" dla danego Klienta następuje po złożeniu i odebraniu kolejnego zamówienia z formą dokonania zapłaty przelew elektroniczny, bankowy. W przypadku powstania nadpłat na koncie Klienta w związku z płatnościami za zamówione towary obowiązują następujące zasady zwrotu nadpłat:
· Możliwość wykorzystania kwoty nadpłaty na kolejne zakupy
· Zwrot nadpłaty na konto bankowe Klienta po weryfikacji danych
Sklep nie dokonuje zwrotu nadpłaty za pośrednictwem poczty.

VII. Reklamacje
Wszystkie towary dostępne w Sklepie są oryginalne  i pochodzą z legalnego źródła.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze:

a. wad fabrycznych,

b. uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu – zniszczenia / uszkodzenia zawartości, zamówionego towaru. Zalecamy sprawdzenie zawartości paczki bezpośrednio przy odbiorze towaru! Jeżeli kurier nie zgodzi się na sprawdzenie paczki (np. z braku czasu) na potwierdzeniu odbioru należy napisać: „odbieram z zastrzeżeniem”. W razie wystąpienia zniszczeń należy poprosić kuriera o wypisanie protokołu szkodowego. Protokół szkodowy powinien zawierać dokładne informacje odnośnie powstałych zniszczeń.
Informacja o opakowaniu zewnętrznym - karton, kątowniki tekturowe, taśma zabezpieczająca karton, folia stretch’owa.
uszkodzenia opakowania zewnętrznego - zgniecenie kartonu, uszkodzenie kątownika, podziurawienie kartonu, poluzowane taśmy zabezpieczającej karton, rozerwana/odklejona taśma sklejająca karton.
zabezpieczenie towaru wewnątrz opakowania - folia bąbelkowa, profile styropianowe, folia, przekładki tekturowe. Jeżeli kurier wypełni protokół w sposób odbiegający od stanu rzeczywistego należy poprosić o wypisanie nowego formularza. Tylko poprawnie wypełniony formularz reklamacyjny uprawnia do reklamacji towaru. Jeżeli paczka nie została sprawdzona przy odbiorze, a towar po rozpakowaniu okazał się uszkodzony należy skontaktować się z firmą kurierską w celu wypisania protokołu szkodowego. Należy podać numer listu przewozowego (numer znajduje się na opakowaniu przedmiotu, na liście przewozowym) oraz rodzaj zaistniałej szkody. Po podaniu powyższych informacji zostaną Państwo umówieni z kurierem celem wypisania protokołu szkodowego. Po uzyskaniu protokołu szkodowego jego skan/ksero należy wysłać do Punktu Odbioru oraz skontaktować się telefonicznie z pracownikiem firmy celem ustalenia rodzaju roszczenia reklamacyjnego: udzielenia rabatu na naprawę własną, wymiany przedmiotu na nowy, naprawy zaistniałej szkody, wystawienia faktury korygującej. Nasi pracownicy dołożą wszelkich starań aby w jak najkrótszym czasie pozytywnie rozwiązać powstałą sytuację,

c. niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu

W takim przypadku Klient powinien odesłać towar na swój koszt ubezpieczoną przesyłką pocztową  do Punktu Odbioru na adres:  Kano, 04-232 Warszawa, ul. Rezedowa 19. Do odsyłanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę zakupową.

Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni roboczych od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), Sklep zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.

Nie stanowią podstawy reklamacji różnice w wyglądzie towarów dostarczonych z zamówionymi, oglądanymi na stronie internetowej Sklepu, które to różnice mogą wynikać z innych ustawień (parametrów) monitora Klienta.

VIII. Prawo odstąpienia od umowy
Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny" Klient może zrezygnować z towaru kupionego w Sklepie bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Jest to możliwe tylko wówczas, gdy towar nie był używany, ani nie został w żaden sposób zniszczony. Zwracane towary muszą być kompletne i nie używane a oryginalne opakowanie nie uszkodzone. Towary zabezpieczone fabrycznie przed otwarciem nie mogą być zwrócone po zdjęciu firmowej folii lub usunięciu firmowych zabezpieczeń. Zwrot powinien się odbyć w oryginalnym, niezniszczonym opakowaniu (nieusunięta folia, nieuszkodzone pudełko). Towar  nie może nosić śladów użycia lub posiadać zmniejszonej zawartości opakowania. Zwracany towar należy odsyłać razem z otrzymaną wraz z nim fakturą lub paragonem. Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru. Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszt odesłania towaru nie podlega zwrotowi.

IX. Dane osobowe
Administratorem danych osobowych pozyskanych na potrzeby przedstawienia ofert i sprzedaży produktów z jej oferty jest firma KANO Anna Olędzka, biuro handlowe 04-232 Warszawa, Rezedowa 19. Dane osobowe są przetwarzane wyłącznie w celu zaoferowania sprzedaży i dostaw sprowadzanych towarów klientom, lub prezentacji oferty potencjalnym klientom. Dane są chronione i powierzane do przetwarzania wyłącznie na czas obsługi sprzedaży, dostaw, rozliczeń i reklamacji podmiotom współpracującym z firmą KANO. Aktualizacja danych jest możliwa poprzez zalogowanie do strony lub kontakt z administratorem KANO: email kano.hurt@wp.pl, telefony 22 614 31 54, 22 614 26 04.

Przetwarzanie danych (kliknij link)

X. Postanowienia końcowe
Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a Sklepem KANOHURT prowadzonym przez firmę KANO przez wydrukowanie i przekazanie klientowi wraz z przesyłką paragonu lub faktury VAT.Towary prezentowane na stronach Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz przepisy Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz zmianie Kodeksu cywilnego i przepisy Ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny. W przypadku Klientów nie będących konsumentami nie mają zastosowania postanowienia Działu VIII niniejszego Regulaminu "Prawo odstąpienia od umowy". Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 01.03.2016. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu obowiązują od daty opublikowania ich na stronie www.kanohurt.pl. Zamówienia złożone przed datą wprowadzenia zmian do niniejszego Regulaminu są realizowane na podstawie zapisów obowiązujących w dniu złożenia zamówienia. W przypadku zmian lub aktualizacji przepisów Kodeksu Cywilnego dotyczących zasad sprzedaży internetowej i handlu zastosowanie mają przepisy aktualne w dniu składania zamówienia.