Ważne przy odbiorze przesyłki!

Przy odbiorze zamówionego towaru należy sprawdzić stan paczek lub palet i ich zawartości. W przypadku dużej przesyłki
i utrudnionego sprawdzenia odbiór przesyłki pokwitować z dopiskiem "odebrano bez sprawdzenia jakościowego"

Rekwizyty do realizacji reklamacji:


-formalne (udokumentowane) zgłoszenie reklamacji do KANO,
-informacja jaki konkretnie produkt/y jest uszkodzony,
-informacja jaka to usterka, wady lub uszkodzenia (wada fabryczna czy uszkodzenie mechaniczne) i jej opis.


Zależnie od sytuacji zastosujemy odpowiednie procedury.
 
W przypadku potwierdzonych wad fabrycznych KANO ustala z reklamującym sposób zamknięcia reklamacji.
 
W przypadku uszkodzenia towaru podczas dostawy:
- po otrzymaniu zgłoszenia KANO wzywa kuriera do spisania protokołu szkody (w miejscu odbioru dostawy),
- reklamujący przesyła do KANO skan wypełnionego protokołu.
- reklamujący wypełnia i przesyła do KANO skan zrzeczenia się praw do reklamacji na rzecz firmy KANO.

(wzór zrzeczenia, kliknij żeby powiększyć)

 

- KANO ustala z reklamującym sposób zamknięcia reklamacji.